دو چشم سبز بود....آری....


درجوستجوی تنهای

گر همسفر عشق شدی مرد خطر باش ، هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش .

سلام

کمی تازه تر، بخوانیدم:

عزیز دل! نرو وقتی

تموم جاده بارونه

دلم تنگه برات آخه

دلی که بی تو ویرونه

 

عزیز دل! کجاش سخته؟

فقط یه لحظه اینجا باش

برای این دل خسته

فقط یه لحظه همرا باش

 

"دلم تنگه،دوست دارم"

کجاس اشکال این جمله؟

"میری و بی تو من تنهام"

چه ضد حال این جمله!

 

برای من نگو فردا

که امروزم برام دیره

منی که بی تو میمیرم

یه لحظه ام برام دیره

 

تو رو جون شقایق ها

به جون هرچی عاشق هست

عزیز دل! نرو وقتی

دلم به موندنت زنده ست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,ساعت 21:34 توسط داوود| |


Power By: LoxBlog.Com